2013-as Merida kerékpárok a Kerékvárban

2013-ban is Merida kerékpárok széles választéka elérhető budapesti kerékpárboltunkban. Fontos számunkra a minőség, és precizitás, ezért csak a legjobb kerékpár modellek kerülnek be üzletünk kerékpár palettájába. Az idei szezonban is a legkedveltebb Crossway, és Matts típusok nagy mennyiségben jelen vannak a kerékpárboltban, és az egyre népszerűbb Big-Nine kerékpár modellek is helyet kaptak. Kerékpár választékunkban férfi, és női  Merida bicikli modellek is egyaránt megtalálhatok, sőt gyermek Merida kerékpárokat is tartunk készleten, hogy a legkisebbek is tudjanak válogatni a legjobb Merida bringák közül!

Próbáld ki nálunk a Merida Kerékpárokat!

Merida kerékpárok mindig a legjobb kiegészítőkből, és alkatrészekből vannak összeszerelve, ezért minőségük garantált! (Amennyiben kérdése van a pontos specifikációval kapcsolatban, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, és szívesen segítünk!)

Merida kerékpárok következő típusai elérhetők nálunk:

- Országúti Merida kerékpárok

Szín: Fekete, fehér, zöld

Méret: 16, 18, 20, 22

Ár: 159.900ft

A Merida Matts 40-D alumínium vázas kerékpár ideális társ a mindennapos biciklizéshez, hétvégi erdei túrákhoz, szolidabb terepezéshez! 24 sebességes Shimano Acera- Alivio váltórendszerrel, lezárható teleszkópos villával! Hidraulikus tárcsafékét a meredek és hosszú lejtők sem tudják zavarba hozni ezt a Merida kerékpár modellt.

Merida matts 20 md kerékpár

Merida Matts 20MD MTB kerékpár

Szín: Fekete, fehér

Méret: 16, 18, 20, 22

Ár: 139.900ft

Merida Matts 20-MD kerékpár alumínium vázzal, tárcsafékkel, Lock-out-os első teleszkóppal, kazettás rendszerű hátsó aggyal, 24 sebességes Shimano váltórendszerrel! Erős társad lesz ez a Merida kerékpár a hegyi ösvényeken.

Merida Juliet kerékpár 2013

Merida Juliet 10V kerékpár

Méret: 13, 16,

Ár: 109.900ft

Sportos női mtb Merida kerékpár.

Merida crossway kerékpár 2013

Méret: 19

Ár: 299.900ft

Merida Kerékpár sajtó- és teszttábor 2013. - 1. rész

Február a tél utolsó, vagy a tavasz első hónapja. Attól függ, hogy honnan nézzük. Innen, Mallorcáról inkább az utóbbi tűnik igaznak. A leszállás során jó volt a zöld növényzetben gyönyörködni, tudva azt, hogy kilépve a gépből 10 fok feletti hőmérséklet vár majd minket. Nos, így indult a Merida 2013-as kerékpáros nemzetközi sajtótábora.

A folytatásban, a reptérről egy rövidebb buszúttal meg is érkeztünk a sziget másik végébe, Alcúdiába. Még a buszból nézve kezdett elkapni az az érzés, hogy nem akárhová jöttünk, ugyanis az előző napon fejeződött be a Mallorca Challenge kerékpárverseny, melynek hagyatékaként a hotel előtt várt minket a Garmin, a Lotto, a Lampre-Merida és a Green-Edge busza. A Merida extra kerékpárjai nem olcsó kerékpárok. Azok a buszok, azokkal a kerekesekkel, akik az idei Girón, a Touron és a Vueltán fognak majd versenyezni. A mai (szombati) napon pedig szó szerint a Sky csapatába futottam bele, a fiúk azonban a hegyekben edzettek - mint később megtudtam - és néhány autón kívül nem láttam mást.

Merida Országúti kerékpáros edzés Meridán
De kanyarodjunk vissza az elejére: Mallorca a bringások paradicsoma. A szállodában mindenki biciklit tol, mindenki futni jár, vagy a 25 m-es medencében edz. Vacsoránál WorldTour csapatok versenyzői, kisebb csapatok kerekesei, válogatottak és edzőtáborozó fiatalok jönnek szembe. Mindez persze nem véletlen, hiszen a szálló szorosan együttműködik egy kerékpár kölcsönzővel, ahol több száz karbon bringa közül lehet választani és kibérelni egyet egy hétre, ami nagyjából annyiba kerül, mintha repülőn a sajátot utaztatnánk ide. Az, hogy szerviz, hogy túravezetők, hogy pumpa, hogy tároló van az alap, és az hogy "izo", víz vagy tea közül lehet választani, mi kerüljön a kulacsba, banánt és sütit tesznek ki az asztalra a bringásoknak, már csak hab a tortán.

Merida kerékpár

Egy ilyen karbon gépre mi is azonnal lecsaptunk érkezés után és azonnal el is vittük egy szeles körre. Másnap, azaz február nyolcadik napján, 10-kor indultunk edzeni. Persze ez igaz volt az egész hotelre, így a táv első 20 km-ét a Lampre-Merida csapata mögött tehettük meg. Akkor bulvárkodok egy kicsit: Petacchi utolsónak indult, ráadásul sisak nélkül edzett, Pozatto olyan nyugodtan ment elöl, hogy fotózni is tudtunk hátul, Matteo Bono arca pedig már rég nem látott borotvát.

Persze dolgozni jöttünk ide, így az esti kötelező programként egy spanyol est keretében el „kellett” mennünk a Lampre-Merida csapatbemutatóra. Borzalmas, ki dolgozik péntek este? A műsort a Merida nagykutyái kezdték, ismertették a gyárat, megtudtuk, hogy a Merida ázsiai komplexumaiban évente nagyjából 4 millió kerékpárt gyártanak! Azaz, kevesebb mint három év alatt egész Magyarország Meridán ülhetne. Én például el is fogadnám az új Time Warpot…

Ezek után jött a Lampre. Ez a több mint 20 éves csapat a világ egyik legjelentősebb kerékpáros alakulata. Itt tekert például Gilberto Simoni, Maurizio Fondriest, Oscar Camenzind, jelenleg pedig nem kisebb nevek, mint a 2004-es Giro, 2008-as Amstel Gold Race győztese, Damiano Cunego, vagy a sprinterkirály Alessandro Petacchi, de itt van Filippo Pozzato, Michele Scarponi, Matthew Lloyd és még sorolhatnám… Szóval nekem, földi halandónak, aki a 2004-es Girón kezdte el nézni az országúti kerékpározást, ez egy nagy élmény volt. A srácok egyébként rendkívül kedvesek és szimpatikusak voltak. Mosolyogtak, fotóztatták magukat, türelmesen beszélgettek az újságírókkal és a rajongókkal. Az interjúk során Pozzatót valósággal sajnáltam. 10-15 ember vette körül, az arcában ugyanennyi diktafon és szó szerint sarokba szorítva válaszolt több mint egy órán keresztül a kérdésekre. Merida Teszttábor cikk tovább....